← terug naar overzicht

Vacature - Quality Assurance Manager

Quality Assurance Manager 


WAT GA JE DOEN

Als QA Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle QA gerelateerde aspecten en operationele prestaties met onze belangrijkste leveranciers en outsourcing partijen. Daarnaast creëer, behoud en vergroot je het bewustzijn en het draagvlak op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu binnen de gehele organisatie.

Je bent proces georiënteerd en begeleidt het complete quality proces van begin tot eind. Je bent continu bezig met het verbeteren van het proces en bent gewend om initiatief te nemen. Je hebt twee direct reports en rapporteert aan de Purchasing Manager.


Werkzaamheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de totale kwaliteitszorg op kantoor, documentbeheer, monstername, verificaties en preventieve maatregelen;
  • Je bent Lead Auditor en eindverantwoordelijk voor audit planning voor de leveranciers en outsourcing parttijen;
  • Je ontwikkelt een maandelijkse rapportage structuur zodat relevante QA informatie van leveranciers en outsourcing partijen wordt gedeeld binnen de organisatie;
  • Je ontwikkelt grondstoffenspecificaties (template, proces), verzorgt de implementatie bij leveranciers en borgt de leverancier prestaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van crisissituaties, klachten, problemen en/of veranderingen bij leveranciers en outsourcing partners die onze organisatie beïnvloeden;
  • Je monitort vorderingen op Corrective And Preventive Actions (CAPA’s) bij leveranciers en outsourcing partijen. Hierbij ga je over tot actie wanneer er sprake is van vertraging;
  • Je ontwikkelt risico gebaseerde monitoringprogramma’s voor de organisatie en opvolging hiervan.


WIJ ZOEKEN DE PERSOON DIE BESCHIKT OVER

  • Een afgeronde HBO opleiding in bedrijfskundige of logistieke richting;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Quality Assurance Manager, Supplier Quality Assurance Manager of Quality Assurance Employee;
  • Aantoonbare ervaring met inkoop-en logistieke processen en handelsgoederen;
  • Affiniteit met en kennis van ICT en bedrijfsinformatiesystemen, kennis van aangaande BSCI en Product Compliance is een pre;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Recente kennis van geldende Europese wet- en regelgeving en de interpretatie daarvan (o.a. certificatie, veiligheid en aansprakelijkheid).

 

AANBOD

Kom het team versterken en lever een essentiële bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling!

Verder bieden wij:

  • Een zelfstandige en afwisselende functie, waarin je al je capaciteiten kunt benutten;
  • Een functie in zowel een informeel als professioneel werkklimaat;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, verzekeringen en een pensioenregeling;
  • 26 verlofdagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband;
  • 8,5% vakantietoeslag.


GEÏNTERESSEERD!?

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken, klik hier om te solliciteren! Mocht je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben dan kun je met HRM contact opnemen via telefoonnummer 0344-640250.

SolliciterenSolliciteren met LinkedIn