← terug naar overzicht

Vacature - Klantenservice Medewerker

Klantenservice Medewerker

 

 

WAT GA JE DOEN

Als Klantenservice Medewerker beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden en help je graag klanten met allerlei vragen.

Als Klantenservice Medewerker heb je een afwisselende baan zoals, het registeren van klachten, adviseren van alternatieven bij product problemen en verwerken van de planning. Ook handel je digitale printproeven af en verzorg je de administratie hiervan.

Naast deze werkzaamheden handel je ook problemen af omtrent transport, neem je orders aan, maak je offertes op en verwerk je orders en crediteuren nota’s in het systeem. Je verzorgt de Follow-up hiervan en controleert orders gedurende het gehele orderproces.

 

Andere voorkomende werkzaamheden zijn:

  • Bijhouden van de orderportefeuille met up-to-date bestellingen en klantinformatie;
  • Afhandelen van klachten en verstrekken van de juiste informatie;
  • (Potentiële) klanten van voorzien van informatie (bijvoorbeeld: verstrekken van catalogus pakket voor nieuwe klanten);
  • Onderhouden van positieve klantrelaties;
  • Aannemen van claims en bestellingen volgens bedrijfsrichtlijnen;
  • Informeren van klanten over claim / order doorlooptijden en je legt bezorgdetails vast;
  • Keuren van orders, credit nota’s en overeenkomsten met klanten (leveringsvoorwaarden), betreffende onderstaande voorraadsituaties en bruto prijzen.

 

WIJ ZOEKEN DE PERSOON DIE BESCHIKT OVER

  • Een afgeronde MBO opleiding richting commercie of administratie;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede kennis van Excel;
  • Meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie zoals Commercieel Klantenservice Medewerker, Inbound klantenservice medewerker of Klantenservice Medewerker.

 

Als Klantenservice Medewerker herken je jezelf in de volgende persoonlijke kenmerken en vaardigheden:

  • Een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een nauwkeurige manier van werken;
  • Een flexibele instelling (geen 9-5 mentaliteit);
  • Uitstekende communicatievaardigheden.

 

AANBOD

Kom het team versterken en sluit je aan bij een gezonde internationale handelsorganisatie, waarbij servicegerichtheid, kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel staan!

  • Een zelfstandige en afwisselende functie, waarin je al je capaciteiten kunt benutten
  • Een functie in zowel een informeel als professioneel werkklimaat;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, verzekeringen en een pensioenregeling;
  • 8,5% vakantietoeslag.

 

GEÏNTERESSEERD!?

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken, klik hier om te solliciteren! Mocht je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben dan kun je met HRM contact opnemen via telefoonnummer 0344-640250.

SolliciterenSolliciteren met LinkedIn